Nopea toimitus | Maksuton toimitus yli 40 € tilauksiin! | Myymälän aukioloajat »

Equiline Cadence customoitava frakki ratsastajalle

Equiline Cadence Frakki on mahdollista tilata customoituna. Frakin värin lisäksi customoitavia kohtia ovat kaulukset, niiden reunukset, napit sekä frakin etu liepeet ja niiden reunukset.

Equiline tuotteet ovat laadukkaita Italialaisia tuotteita ja ne myös valmistetaan Italiassa !

Equiline Cadence customoitava

Equiline Cadence Frakki Reunos Oy
Equiline Cadence Frakki

frakki 

Customoitavat kohdat:

  • Kaulukset materiaali (Alcantara tai Satin) ja kauluksen reunanauhat (Piping)
  • Frakin napit
  • Frakin etuliepeiden materiaali (Alcantara tai Satin) ja reunanauhat (Piping)
  • Frakin väri vaihtoehdot: Tummansininen, Musta, Harmaa, Viininpunainen, Ruskea

Alla olevassa kuvassa vaihtoedot yllä mainittuihin kohtiin.

Satin/Alcantara

Materiaali ja väri kaulukseen sekä frakin edessä oleviin liepeisiin

Piping

"Kantti" nauha tai reunus frakin kauluksiin ja etu liepeisiin. 

Napeissa kuusi erilaista vaihtoehtoa.

Myymälässämme on malli palat helpottamaan suunnittelua. Saat suunnitteluun apua myös sähköpostitse tai puhelimitse puh 02 231 6514

Equiline Cadence Frakki Reunos Oy
Equiline Cadence Frakki Reunos Oy

Varastossamme olevat Equiline frakit

Varastossamme on vaihteleva valikoima Equiline frakkeja. Yleensä aina jokin saatavilla. Mallit vaihtelevat ja Cadencen lisäksi on usein eri kausimallistojen Equiline frakkeja. 

Uusi Equiline perus mallisto

Uusi Equilinen perusmallisto ratsastajalle on nyt saatavilla. Mallistossa uusia malleja kilpailutakeista mm. kouluratsastajalle kisatakki/  lyhyt Frakki Blum, joka on myös customoitava.

Toimitusaika

Toimitusaika Customoitaville tuotteille on 4  - 8 viikkoa. Varastossamme olevat tuotteet saat usein jo seuraavana arkipäivänä tilauksesta. 

Reunoksen verkkokauppa

Toimitukset ovat nopeat. Ilmaiset toimitukset yli 40 euron tilauksille. 


Suosituimmat haut

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Tilaaminen

Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, osoite ja puhelinnumero. Nämä kentät on merkitty verkkokaupassa pakolliseksi. Asiakkaan tiedot ovat luottamuksellisia emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille. Asiakas vastaa itse tietojen oikeellisuudesta kuten osoitteesta ja puhelinnumerosta. Nämä tiedot tulostuvat automaattisesti paketin osoiteteitoihin ja puhelinnumeroa käytettään mm. saapumisilmoitusten ja lokerokoodin lähettämiseen.

Hinnat

Tuotteen hinnat on esitetty tuotteen yhteydessä. Tuotteen hinta sisältää voimasaolevan ALV:n. Tuotteiden hinta ei sisällä toimituskuluja. Tilausvahvistus ja kuitti sisältää ALV-erittelyn. 

Reunos Oy varaa oikeuden tuotetieto- ja hintamuutoksiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien tai tuotteen valmistajasta johtuvien muutosten sattuessa kaupan purkamiseen. Mikäli kauppa puretaan Reunos Oy:n toimesta, maksamme tuotteen hinnan takaisin emmekä sitoudu maksamaan muita kuluja asiakkaalle.

Maksutavat 

Maksutapoina verkkopankit, mobiilimaksutavat, maksukortit sekä lasku- ja osamaksu. Postiennakolla tai bussiennakolla tilatessasi maksat tilauksesi noudon yhteydessä.

Verkkopankit / mobiilimaksutavat / maksukortit / lasku- ja osamaksu.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Toimitustavat, toimitusaika ja toimituskulut

Ilmainen toimitus yli 40 € tilauksille:

Emme peri toimituskuluja yli 40 euron tilauksista mikäli maksu tapa on muu kuin postiennakko, bussiennakko tai rahti. Alle 40 euron tilauksien sekä postiennakolla ja bussiennakolla tilattavien toimituskulut ovat 8 euroa ja rahdin hinta alk 13 € riippuen painosta.

Toimituskulut sisältävät posti –ja pakkauskulut.

Toimitustapa Nouto Reunoksesta 0,00 euroa. Mikäli noudat tuotteet myymälästä, odota varmistustamme, että tuotteet ovat valmiina ja saatavilla!

Jos tuotteet eivät mahdu yhteen pakettiin, pakkaamme ne useampaan. Ilmoitamme, kun tuotteet on pakattu.

Palauttaminen ja noutamatta jättäminen

Mikäli palautat tuotteen tai jätät noutamatta sen, maksaa palautuksen postimaksu 8 euroa (tai jos olet tilannut rahtina, alk. 13 €). Vähennämme sen palautettavan tuotteen hinnasta. Huomioi myös 8/13 euron palautusmaksu mikäli tilaat tuotteet maksunvälittäjän laskulla esim. Collector tai Joustoluotto. Tilatessasi laskulla, laskusta jää näin maksettavaksi 8 tai 13 euroa.

Toimitusaika

Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Mikäli tilaat tuotteita myymälän aukioloaikana maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina klo 12 - 17, pyrimme saamaan kaikki ennen klo 14.00 tulleet tilaukset lähtemään samana päivänä. Kun tuotteet on pakattu, verkkokaupasta tulee seurantakoodi sähköpostiisi. Pääset näin seuraamaan lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta ja noutamaan paketin välittömästi sen saavuttua. SUOSITTELEMME TOIMITUSTAPAA MATKAHUOLTO.

Mikäli et ole saanut tilauksen vahvistusta tai seurantakoodia tarkasta sähköpostisi roskapostikansio.

Tuotteiden palautus- ja vaihto-oikeus

Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

Vaihto- ja palautusohjeet

Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa meille etukäteen. Mikäli tuotteiden mukana ei ole tullut palautuslomaketta, laita mukaan lappu, jossa ilmenee tilaajan nimi tai tilausnumero. Kun tuotteiden mukana on lappu, se nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille. Jos haluat vaihtaa,voit ottaa yhteyttä niin voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Emme vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäis laatikot/pakkaus muovit tulee olla uuden veroiset.

Mikäli tarvitset lisätietoja, ole yhteydessä sähköpostitse info@reunos.fi tai puhelimitse numeroon 02 231 6514. Puhelinnumero vastaa myymälän aukioloaikana maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina klo 12 - 17. Sähköposti luetaan ja verkkokauppa tilauksia käsitellään joka arkipäivä.

Palautuskoodit

Matkahuollon palautuskoodi on 9528825.

Postin asiakaspalautuskoodi on 632320.

Käytä aina asiakaspalautuskoodia. Tämä varmistaa tuotteiden perille tulon ja on lähettäjälle ilmainen.

Emme vastaa palautetuista lähetyksistä, jotka on lähetetty ilman asiakas palautuskoodia. Hyväksyessään toimitusehdot verkkokaupassa asiakas sitoutuu palauttamaan kaikki tuotteet meille käyttäen ylläolevia asiakaspalautuskoodeja. Myös asiakaspalautuksiin suosittelemme Matkahuoltoa.

Asiakaspalautuksen hinta

Asiakaspalautuksena tehty palautus on teille maksuton lähettäessä, mutta takaisin maksusta veloitamme 8 euron postikulut. Mikäli olet tilannut tuotteita rahtina, veloitamme alk. 13 € postikulut (eli saman verran kuin olemme veloittaneet lähetyskuluja).

Jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksistä aiheutuneet kulut.

Mikäli tuote palautetaan (tai sitä ei noudeta ja se palautuu meille), maksamme takaisin ainoastaan tuotteen hinnan vähennettynä 8 euroa (alk. 13 € jos olet tilannut rahtina) tuotteen palautuksesta aiheutuneista postikuluista.

Tietoa tuotteen vaihdosta

Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Jos varastossamme ei ole ko tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä.

Reunos Oy lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit postikulut (8 euroa).

Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Viivästynyt toimitus

Mikäli tuotteen toimitusviivästyy meistä johtuvista syistä sitoudumme maksamaan tuotteen hinnan takaisin. Emme sitoudu maksamaan muita kuluja.

Myymälän osoite

Hallimestarinkatu 9 20780 KAARINA

Katso aukioloajat täältä: Myymälä.


Ostoskoriin käytetyt lahjakortit