Nopea toimitus | Maksuton toimitus yli 40 € tilauksiin! | Myymälän aukioloajat »

Hevosen viilentäminen kuumalla ilmalla Cavalor Coolsens

Helteisillä ilmoilla hevosen viilentäminen ratsastuksen jälkeen on ensi arvoisen tärkeää. Mitä siis tarvitaan ?

Hevosen kunnollinen huuhtelu ratsastuksen jälkeen

Tehokas tapa viilentää hevonen on lisätä pesuveteen viilentävää pesuainetta. 

Cavalor COOLSENS 

Cavalor Coolsens viilentävä pesuaine hevoselle
Cavalor Coolsens viilentävä pesuaine hevoselle

Coolsens on entiseltä nimeltään Cavalor Cooling Wash. Coolsens on viilentävistä pesuaineista tehokkain. Coolsens virkistää hevosen kehon ja lihaksiston treenin jälkeen. Cavalor Coolsens pesuaineen avulla on myös helppo puhdistaa hiki pois hevosesta ja se jättää hevosen karvan silkkimäisen pehmeäksi. 

Cavalor Coolsens käyttö: Sekoita ainetta n. 15 ml neljään litraan kylmää vettä. Levitä Coolsens sienellä hevoseen. Tuotetta ei tarvitse huuhdella ! Pyyhi liika vesi pois hevosesta hikiviilalla, näin se ei jää lämpenemään ja kuumentamaan hevosta uudelleen. 


Miten itse käyttäisin/käytän tuotetta ? 

Treeni  -ja kisamatkat

Treenin tai kilpailusuorituksen jälkeen Coolsens on helppo ja nopea hevosen puhdistamiseen ja viilentämiseen ennen kuljetusta. Coolsens poistaa lian, hien ja varusteiden jättämät jäljet hevosesta. Coolsens on sopiva myös viilentämään hevosen verryttelyn jälkeen ennen radalla siirtymistä !

Cavalor Coolsens on kätevä treeni ja kilpailumatkoilla. Sitä voi laittaa kotona suihkepulloon ja käyttää hevosen iholle vaikka autossa, jos ei tarvitse pestä hikeä pois. 

Hevosen ulkoilun jälkeen

Laidun päivän tai tarhailun jälkeen Coolsens myös viilentää hevosen. Coolsens myös desinfioi, joten se on erinomainen lievittämään hyönteisten aiheuttamaa iho ärsytystä. 

Cavalor COOLSENS

  • Viilentää hevosen, sopii myös jalkojen viilentämiseen
  • Desinfioi ja puhdistaa
  • Valmistettu eteerisistä öljyistä, jättää karvaan kauniin kiillon

Linkit verkkokauppaan:

Cavalor Coolsens viilentävä pesuaine hevosille, verkkokauppaan tästä !



Suosituimmat haut

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Tilaaminen

Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, osoite ja puhelinnumero. Nämä kentät on merkitty verkkokaupassa pakolliseksi. Asiakkaan tiedot ovat luottamuksellisia emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille. Asiakas vastaa itse tietojen oikeellisuudesta kuten osoitteesta ja puhelinnumerosta. Nämä tiedot tulostuvat automaattisesti paketin osoiteteitoihin ja puhelinnumeroa käytettään mm. saapumisilmoitusten ja lokerokoodin lähettämiseen.

Hinnat

Tuotteen hinnat on esitetty tuotteen yhteydessä. Tuotteen hinta sisältää voimasaolevan ALV:n. Tuotteiden hinta ei sisällä toimituskuluja. Tilausvahvistus ja kuitti sisältää ALV-erittelyn. 

Reunos Oy varaa oikeuden tuotetieto- ja hintamuutoksiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien tai tuotteen valmistajasta johtuvien muutosten sattuessa kaupan purkamiseen. Mikäli kauppa puretaan Reunos Oy:n toimesta, maksamme tuotteen hinnan takaisin emmekä sitoudu maksamaan muita kuluja asiakkaalle.

Maksutavat 

Maksutapoina verkkopankit, mobiilimaksutavat, maksukortit sekä lasku- ja osamaksu. Postiennakolla tai bussiennakolla tilatessasi maksat tilauksesi noudon yhteydessä.

Verkkopankit / mobiilimaksutavat / maksukortit / lasku- ja osamaksu.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Toimitustavat, toimitusaika ja toimituskulut

Ilmainen toimitus yli 40 € tilauksille:

Emme peri toimituskuluja yli 40 euron tilauksista mikäli maksu tapa on muu kuin postiennakko, bussiennakko tai rahti. Alle 40 euron tilauksien sekä postiennakolla ja bussiennakolla tilattavien toimituskulut ovat 8 euroa ja rahdin hinta alk 13 € riippuen painosta.

Toimituskulut sisältävät posti –ja pakkauskulut.

Toimitustapa Nouto Reunoksesta 0,00 euroa. Mikäli noudat tuotteet myymälästä, odota varmistustamme, että tuotteet ovat valmiina ja saatavilla!

Palauttaminen ja noutamatta jättäminen

Mikäli palautat tuotteen tai jätät noutamatta sen, maksaa palautuksen postimaksu 8 euroa (tai jos olet tilannut rahtina, alk. 13 €). Vähennämme sen palautettavan tuotteen hinnasta. Huomioi myös 8/13 euron palautusmaksu mikäli tilaat tuotteet maksunvälittäjän laskulla esim. Collector tai Joustoluotto. Tilatessasi laskulla, laskusta jää näin maksettavaksi 8 tai 13 euroa.

Toimitusaika

Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Mikäli tilaat tuotteita myymälän aukioloaikana maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina klo 12 - 17, pyrimme saamaan kaikki ennen klo 14.00 tulleet tilaukset lähtemään samana päivänä. Kun tuotteet on pakattu, verkkokaupasta tulee seurantakoodi sähköpostiisi. Pääset näin seuraamaan lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta ja noutamaan paketin välittömästi sen saavuttua. SUOSITTELEMME TOIMITUSTAPAA MATKAHUOLTO.

Mikäli et ole saanut tilauksen vahvistusta tai seurantakoodia tarkasta sähköpostisi roskapostikansio.

Tuotteiden palautus- ja vaihto-oikeus

Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

Vaihto- ja palautusohjeet

Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa meille etukäteen. Mikäli tuotteiden mukana ei ole tullut palautuslomaketta, laita mukaan lappu, jossa ilmenee tilaajan nimi tai tilausnumero. Kun tuotteiden mukana on lappu, se nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille. Jos haluat vaihtaa,voit ottaa yhteyttä niin voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Emme vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäis laatikot/pakkaus muovit tulee olla uuden veroiset.

Mikäli tarvitset lisätietoja, ole yhteydessä sähköpostitse info@reunos.fi tai puhelimitse numeroon 02 231 6514. Puhelinnumero vastaa myymälän aukioloaikana maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina klo 12 - 17. Sähköposti luetaan ja verkkokauppa tilauksia käsitellään joka arkipäivä.

Palautuskoodit

Matkahuollon palautuskoodi on 9528825.

Postin asiakaspalautuskoodi on 632320.

Käytä aina asiakaspalautuskoodia. Tämä varmistaa tuotteiden perille tulon ja on lähettäjälle ilmainen.

Emme vastaa palautetuista lähetyksistä, jotka on lähetetty ilman asiakas palautuskoodia. Hyväksyessään toimitusehdot verkkokaupassa asiakas sitoutuu palauttamaan kaikki tuotteet meille käyttäen ylläolevia asiakaspalautuskoodeja. Myös asiakaspalautuksiin suosittelemme Matkahuoltoa.

Asiakaspalautuksen hinta

Asiakaspalautuksena tehty palautus on teille maksuton lähettäessä, mutta takaisin maksusta veloitamme 8 euron postikulut. Mikäli olet tilannut tuotteita rahtina, veloitamme alk. 13 € postikulut (eli saman verran kuin olemme veloittaneet lähetyskuluja).

Jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksistä aiheutuneet kulut.

Mikäli tuote palautetaan (tai sitä ei noudeta ja se palautuu meille), maksamme takaisin ainoastaan tuotteen hinnan vähennettynä 8 euroa (alk. 13 € jos olet tilannut rahtina) tuotteen palautuksesta aiheutuneista postikuluista.

Tietoa tuotteen vaihdosta

Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Jos varastossamme ei ole ko tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä.

Reunos Oy lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit postikulut (8 euroa).

Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Viivästynyt toimitus

Mikäli tuotteen toimitusviivästyy meistä johtuvista syistä sitoudumme maksamaan tuotteen hinnan takaisin. Emme sitoudu maksamaan muita kuluja.

Myymälän osoite

Hallimestarinkatu 9 20780 KAARINA

Katso aukioloajat täältä: Myymälä.


Ostoskoriin käytetyt lahjakortit