Alekoodilla 27 saat -27% kaikista normaalihintaisista (paitsi Cavalor ja lahjakortit) 12. - 13.9.2024! Toimituskulut 0 € Matkahuollon kautta!
Mitkä Cavalor lisäravinteet ovat ajankohtaisia juuri nyt ? Tässä esiteltynä kolme Cavalor tuotetta, jotka sopivat erinomaisesti käytettäväksi tähän vuoden aikaan. Kaksi lisäravinnetta Cavalor Oil Mega ja Cavalor Pow'red Performance. Lisäksi esitellään Cavalor Emergency 911, joka kannattaisi pitää tallin kaapissa aina.
Cavalor Emergency 911 on tuubiin pakattu valmiste, joka tehokkaasti laukaisee ähkyn ensi oireet. Emergency 911 sulaa nopeasti, se sisältää mm.
Heti ähkyoireet havaitessa anna Cavalor Emergency 911 tuubi. Niin kuin aina, mitä enemmän alku vaiheessa oireet huomaa, sen parempi mahdollisuus on selvitä. Kannattaa myös ajoissa ottaa yhteys eläinlääkäriin. Havaitessasi ähkyyn viittavia oireita:
Vinkki: Hevosen joutuessa karsina lepoon/koppihoitoon sekoitin lääkkeet Cavalor Emergency 911 pastaan. Täytin käytetyn 911 tuubin lääkkeellä ja 911 pastalla, laitoin seoksen tuubilla hevosen suuhun. Puolikas 911 aamulla ja puolikas illalla.
Vinkki2: Jos käytät Cavalor Emergency 911 ennaltaehkäisevästi, sen voi sekoittaa myös ruuan joukkoon. Monet hevoset syövät sen mielellään esim. Mashin mukana.
Muista aina tarkkailla, että hevonen juo !
Pow'red Performance on kehitelty erityisesti hevosille, jotka tarvitsevat kaiken mahdollisen energian harjoitteluun sekä kunnon ylläpitoon. On suositeltavaa antaa Cavalor Pow'red Performance kuurina kerran tai kaksi vuodessa kaikille hevosille. Kuurin aikana ei anneta muita kivennäisiä tai vitamiineja.
Cavalor Powred Performancen teho perustuu pääsiasiassa ravintoaineiden täsmälliseen suhteeseen. Ainutlaatuisen B-vitamiinikoostumuksensa lisäksi Cavalor Pow-red Performance sisältää korkealaatuista C-vitamiinia ja aivan tietynlaista rautaa, joka lisää tehokkaasti punaisten verisolujen (hapen kuljettajian) määrää luonollisella tavalla. Näin vältetään sattumanvaraisesta raudasta aiheutuvat pelottavat sivuvaikutukset, jotka voivat aiheuttaa mm. myrkytyksen.
Vinkki: Kahden litran kanisterista saat kuurin annettua syksyllä pimeimpään aikaan ja loput voit antaa keväällä.
Cavalor Oil Mega sisältää tasapainoisen seoksen valikoituja rasvahappoja, E -vitamiinia ja NAB-yhdisteitä. Cavalor OilMega parantaa hevosen hyvinvointia ja suorituksia.
TÄSTÄ KLIKKAAMALLA VERKKOKAUPPAAN !
Tallissa on aina muutamia Cavalor Emergenvy 911 tuubeja heti käytettävissä.
Olemme käyttäneet 911 ähky hevosen hoitoon. Hevosella oli selvät ahkyn oireet, jotka onneksi havaitsimme heti. Hevonen ei sisään tullessa muuta kuin pyrkinyt makaamaan ja piehtaroimaan karsinassa. Annoimme heti yhden tuubin Emergency 911, lähdimme taluttamaan ja samalla soitimme eläinlääkärin, joka oli paikalla puolessa tunnissa. Kello oli n. 16. Koska hevonen oli nuori, "hankalahko" ja vielä kantava, totesimme eläinlääkärin kanssa nesteyttämisen olevan mahdotonta ilman rauhoitusta. Eläinlääkäri ei mielellään halunnut rauhoittaa tammaa, koska se oli kantava. Päätimme ottaa jatkoaikaa ja hevoselle annettiin kipulääke. Tilanne rauhoittuikin heti, kun kivut vähenivät. Hevosen talutusta jatkettiin välillä seisten ja välillä se oli karsinassa. Sitä ei jätetty kuitenkaan hetkeksikään yksin. Illemmalla n. 20 aikaan huomasin, että osa 911 tuubin sisällöstä oli karsinan seinässä. Arvioin, että hevoseen on mennyt pastaa n. 3/4. Tuubia oli ollut hiukan hankala saada suuhun, joten kaikki aineesta ei ollut mennyt sisään. Annoimme tässä vaiheessa toisen tuubin ja jatkoimme kävelytystä puolen tunnin välein. Hevosta myös vahdittiin koko ajan ja sille tarjottiin vettä, jota se ihan hiukan illan aikana sitten joikin. N. kello 22 huomasimme, että häntä on kokonaan pahanhajuisessa, vetelässä lannassa. Oletimme, että Cavalor 911 oli tehonnut. Tämän jälkeen tuli vielä vetelä kasa, jossa selvästi oli "jotain öljymäistä" mukana. Jatkoimme hevosen vahtimista kuitenkin aamuun asti ja aamulla se jo joi kunnolla. Olen ihan varma, että Cavalor Emergency 911 laukaisi tämän alku vaiheessa havaitun ähkyn. Toki myös eläinlääkärillä ja kipulääkkeellä oli tilannetta rauhoittava vaikutus, joten kannattaa myös aikaisessa vaiheessa kääntyä eläinlääkärin puoleen. Meidän suunnitelma oli koko ajan, että lähdemme klinikalle, jos tilanne hiukankin pahenee.
Toinen kokemus Cavalor Emergency 911 tuubista oli yllämainittu karsinalepo. Sekoitin lääkkeet aamuin illoin 911 pastaan ja laitoin ne tuubilla hevosen suuhun.
Suositeltavaa on myös pitkissä kuljetuksissa esim. laivamatkoilla antaa ennaltaehkäisevästi Emercengy 911.
Olemme aina syksyllä antaneet hevosille parin viikon Cavalor Pow'red Performance kuurin. Treenissä oleville ja kisoissa käyville hevosille on annettu toinen kuuri keväällä.
Olen huomannut Cavalor Pow'red Performance kuurin piristävän useita hevosia jo muutamassa päivässä paljonkin. Kesällä 18, kun treenasimme paljon ja oli todella kuumat ilmat, annoin Pow'red Performancia pari kertaa viikon tai vajaan viikon kuurin. Ajoitin kuurin aina treenien /kisojen ajankohtaan, ne kun kestävät yleensä kokonaisuudessaan 3 - 4 päivää. Aloitin tiistaina tai keskiviikkona ja lopetin seuraavan viikon tiistaina.
Omat hevosemme syövät Cavalor Oil Megaa koko talvikauden. Näkyvänä tuloksena on kiiltävä karva ja hyvä iho. Kevyessä työssä oleville hevosille Cavalor Oil Mega riittää myös lihaksiston ylläpitoon.
Saamamme asiakaspalautteen mukaan monet jopa kesäihottumasta kärsivät hevoset ovat saaneet apua Cavalor Oil Megasta. Oil Megaa on tälloin annettu osalle hevosista myös kesällä.
Blogin omat kokemukset kirjoitti Riikka. Jos tarvitset apua lisäravinteiden käytössä tai valinnassa, olen käytettävissä :)
Toimitamme toistaiseksi tilaukset vain Suomeen.
Ajantasaiset toimituskulut löydät aina näistä toimitusehdoista sekä kassalta.
Ilmainen toimitus yli 79 € tilauksille: Emme peri toimituskuluja yli 79 euron tilauksista.
Huomioi eri toimituskulut koskien rehusäkkejä (niiden ehdot alempana)
Alle 79 euron tilauksien toimituskulut ovat:
Tarkista noutopiste aina saapumisilmoituksesta.
Cavalor rehusäkkien toimituskulut ovat aina 15 euroa/säkki. Rehut pakataan jokainen säkki yksinään pakettiin ja joka paketille tulee oma seurantakoodi. Ilmoitamme seurantakoodin joka paketille sen jälkeen, kun olemme pakanneet rehut.
Verkkokaupasta tilatut Cavalor rehut tulevat lähimpään Postin noutopisteeseen. Pyrimme toimittamaan rehut joko samana tai seuraavana arikipäivänä.
Cavalor rehuja voi tilata myös LAVATOIMITUKSENA. Tämä tarkoittaa, että voit ottaa lavalle niin paljon säkkejä, kun siihen mahtuu (n. 30-33 säkkiä/ 1 lava). Lavan toimitusmaksu on sama säkki määrästä riippumatta ja samalla lavalla voidaan toimittaa myös muita Cavalor-tuotteita. Lavan rahti maksu tulee aina asiakkaan maksettavaksi, rehuille ei ole ilmaista toimitustapaa määrästä riippumatta. Lavan sen hetkisen rahtimaksun voit tiedustella ja tilata meiltä rehut spostilla info@reunos.fi tai arkisin puhelimella klo 10 - 14.
Mikäli alekoodia ei käytetä tilauksen yhteydessä, emme hyvitä
alennusta jälkeenpäin emmekä vastaa asiakkaalle tästä mahdollisesti
aiheutuneista kuluista. Muista siis kirjoittaa alekoodi kassalla!
Mikäli jätät tuotteet noutamatta niiden saavuttua ja ne palautuvat meille, maksaa palautuksen postimaksu 8 euroa (tai jos olet tilannut rehusäkin, alk. 15 €). Vähennämme sen palautettavan tuotteen hinnasta. Huomioi myös 8/15 euron palautusmaksu mikäli tilaat tuotteet maksunvälittäjän laskulla esim. Collector tai Joustoluotto. Tilatessasi laskulla, laskusta jää näin maksettavaksi 8 tai 15 euroa.
Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Lisäravinteita ja rehusäkkejä ei voi palauttaa mikäli ne on aukaistu.
Matkahuollon asiakaspalautuskoodi: 9528825
Postin asiakaspalautuskoodi on 632320.
SUOSITTELEMME
KÄYTTÄMÄÄN MATKAHUOLTOA!
Käytä
aina asiakaspalautuskoodia. Tämä varmistaa tuotteiden perille tulon
ja on lähettäjälle ilmainen.
Emme vastaa palautetuista lähetyksistä, jotka on lähetetty ilman asiakaspalautuskoodia. Hyväksyessään toimitusehdot verkkokaupassa asiakas sitoutuu palauttamaan kaikki tuotteet meille käyttäen ylläolevia asiakaspalautuskoodeja. Myös asiakaspalautuksiin suosittelemme Matkahuoltoa.
Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa meille etukäteen. Mikäli tuotteiden mukana ei ole tullut palautuslomaketta, laita mukaan lappu, jossa ilmenee tilaajan nimi tai tilausnumero. Kun tuotteiden mukana on lappu, se nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille. Jos haluat vaihtaa,voit ottaa yhteyttä niin voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Jos et halua varata tuotetta odottamaan, vaihdosta ei tarvitse olla yhteydessä.
Mikäli
tarvitset lisätietoja, ole yhteydessä sähköpostitse
info@reunos.fi tai puhelimitse numeroon 0504715827 (arkisin klo 10 -
14). Sähköposti luetaan ja verkkokauppa tilauksia käsitellään
joka arkipäivä.
Hyvitys
tuotteista maksetaan asiakkaalle, kun tilaus palautuu varastollemme.
Maksamme hyvityksen palautetuista tuotteista kahden viikon kuluessa
tavaran saapumisesta meille sillä maksutavalla, jolla asiakas on
maksanut alkuperäisen tilauksen. Mikäli tilaus on maksettu
laskulla, Reunos ei vastaa tilauksen peruuttamisesta mahdollisesti
koituneista viivästys- yms. kuluista. Pidämme itsellämme oikeuden
hyväksyä tai hylätä palautukset, joissa tuote ei ole
myyntikuntoinen. Rehuja ja lisäravinteita ei voi palauttaa. Emme
vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai
tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että
tuotteen alkuperäislaatikot/pakkausmuovit tulee olla uuden veroiset.
Palautuksista veloitamme 4,90 € (Matkahuolto) TAI 5,90 € (Posti). Jos olet tilannut yli 79 eurolla, mutta palautuksen jälkeen tilauksesi arvo on alle 79 euroa, vähennämme 4,90 € tai 5,90 € palautuksista.
Jos olet tilannut Ilmaiset toimitukset -kampanjan aikana ja saanut maksuttoman toimituksen, ja palautat osan tilaamistasi tuotteista tai koko tilauksen, veloitamme palautuskulut 4,90 €.
Jos
olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki
lähetyksistä aiheutuneet toimituskulut.
Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä.
HUOM. TOIMITUSTAVAT! Matkahuolto paketit lähtevät meiltä joka arkipäivä. Postin paketit lähtevät tiistaisin ja torstaisin. Jos olet valinnut toimitustavaksi Postin ja samassa valitsemassasi noutopisteessä on myös Matkahuolto, pidämme oikeuden muuttaa paketin toimitustavaksi Matkahuolto. Tarkista noutopiste aina saapumisilmoituksesta.
Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta (huom. Posti lähtee ti ja to, MH joka päivä) Kun tuotteet on pakattu, verkkokaupasta tulee seurantakoodi sähköpostiisi. Pääset näin seuraamaan lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta ja noutamaan paketin välittömästi sen saavuttua.
Mikäli et ole saanut tilauksen vahvistusta tai seurantakoodia tarkasta sähköpostisi roskapostikansio.
Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, osoite ja puhelinnumero. Nämä kentät on merkitty verkkokaupassa pakolliseksi. Asiakkaan tiedot ovat luottamuksellisia emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille. Asiakas vastaa itse tietojen oikeellisuudesta kuten osoitteesta ja puhelinnumerosta. Nämä tiedot tulostuvat automaattisesti paketin osoitetietoihin ja puhelinnumeroa käytettään mm. saapumisilmoitusten ja lokerokoodin lähettämiseen.
Tuotteen hinnat on esitetty tuotteen yhteydessä. Tuotteen hinta sisältää voimassaolevan ALV:n. Tuotteiden hinta ei sisällä toimituskuluja. Tilausvahvistus ja kuitti sisältää ALV-erittelyn.
Reunos
Oy varaa oikeuden tuotetieto- ja hintamuutoksiin sekä mahdollisten
toimitusvaikeuksien tai tuotteen valmistajasta johtuvien muutosten
sattuessa kaupan purkamiseen. Mikäli kauppa puretaan Reunos Oy:n
toimesta, maksamme tuotteen hinnan takaisin emmekä sitoudu maksamaan
muita kuluja asiakkaalle.
Maksutapoina verkkopankit, mobiilimaksutavat, maksukortit sekä lasku- ja osamaksu.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail
Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, otathan heti yhteyttä. Teemme parhaamme että olet tyytyväinen hankintoihisi ja edustamme vain tuotteita joiden laatuun luotamme. Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan maahantuojalle/valmistajalle tutkittavaksi, joten käsittely saattaa kestää muutaman viikon. Tuoteyksityiskohta- ja värisävymuutokset eivät oikeuta reklamaatioon.
Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Jos varastossamme ei ole ko tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä.
Reunos Oy lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit toimituskulut (4,90 tai 5,90).
Mikäli
olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen
ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista
tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen
vastaanottamisesta.
Mikäli
tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on
toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä
meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai
viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen
vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut matkalla, on tuotteesta
tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai matkahuoltoon.
Mikäli tuotteen toimitus viivästyy meistä johtuvista syistä sitoudumme maksamaan tuotteen hinnan takaisin. Emme sitoudu maksamaan muita kuluja.