Nopea toimitus | Maksuton toimitus yli 79 € tilauksiin!
Horseware Ireland on vastuullinen tuotevalmista ja vastaa valmistamiensa tuotteiden laadusta kuten myös ympäristöstä. Tässä artikkelissa käsittelemme Horsewaren tuotetakuun kattavuutta.
Horseware Ireland valmistajan kahden vuoden tuotetakuu
Horseware Ireland tarjoaa tuotteilleen kahden vuoden valmistajan takuun. Tämä takaa, että Horseware Irelandin tuotteissa ei ole valmistus- ja materiaalivirheitä kahden vuoden ajan alkuperäisestä ostopäivästä valtuutetulta jälleenmyyjältä. Takuu koskee siis valtuutetulta Horseware myyjältä suoraan ostettua tuotetta.
Tämä tuotetakuu ei kata vaurioita, jotka johtuvat normaalista kulumisesta, ulkoisista voimista, epätyypillisestä käytöstä tai laiminlyönnistä, kosmeettisesta kulumisesta, virheellisestä hoidosta tai puhdistuksesta, väärinkäytöstä tai väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita, vaurioita, jotka aiheutuvat kankaaseen tai sulkimiin kohdistuvasta tarpeettomasta rasituksesta tai kadonneen tai varastetun tuotteen korvaaminen.
Tämä tuotetakuu raukeaa, jos joku muu kuin Horseware Ireland on muuttanut, muokannut tai korjannut tuotetta millään tavalla tai jos tuotetta on käsitelty virheellisesti takuuaikana.
Huomoi siis, että vahvempienkaan loimien takuu ei kata toisten hevosten repimiä tai tarhasssa tai tallissa olevien ulkoisten tekijöiden aiheuttamia vaurioita.
Jos Horseware-tuotteen katsotaan olevan viallinen, Horseware Ireland korvaa tuotteen samantyyppisellä tuotteella. Jos tätä ei ole saatavilla, Horseware Ireland korvaa tuotteen samanlaisella tyylillä. Jos tuote on ostettu lopetettuna valtuutetulta Horseware Ireland -jälleenmyyjältä, se ei enää kuulu takuun piiriin. Takuun piiriin ei myöskään kuulu kuulu kolmannelta osapuolelta ostettu tuote. Jos tuote läpäisee tarkastuksen eikä sitä pidetä viallisena, se palautetaan sinulle kustannuksellasi. Kaikille tuotetakuuvaatimuksen nojalla vastaanotetuille korvaaville tuotteille myönnetään takuu saman kahden vuoden tuotetakuukauden jäljellä olevaksi ajaksi, eli alkuperäisestä ostopäivästä lukien.
Voit tehdä tämän tuotetakuun alaisen vaatimuksen ottamalla yhteyttä valtuutettuun Horseware-jälleenmyyjään, jolta ostit tuotteen. Kaikki tuotetakuuvaatimukset edellyttävät seuraavaa:
Alkuperäinen ostotosite valtuutetulta jälleenmyyjältä
ostopäivämäärä selvästi tunnistettavissa. Jos olet ostanut tuotteen verkkokaupastamme, ostotiedot löytyvät myös meiltä
Tuotteen kuvaus
Selkeät kuvat, joissa näkyy koko tuote
Selkeät kuvat vaurioituneesta alueesta
Eränumeron tunnus
Fyysinen toimitusosoite, Puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite ja selitys tapahtuneesta
Jos tuotteesi tarvitsee lisäarviointia, Horseware Ireland voi vaatia tuotteen tai tuotteiden palauttamista lisätarkastusta varten. Jos tuote pyydetään palauttamaan, asiakas vastaa toimituskuluista Horseware Irelandin paikalliseen varastoon. Tuotteen tulee olla puhdas ja kuiva ennen kuin se lähetetään takaisin. Jos vaatimus hyväksytään, Horseware Ireland on vastuussa vaihdosta yllä kuvatulla tavalla rahtimaksulla.
Verkkokaupastamme ostetut tuote reklamaatiot kuvineen tulee toimittaa sähköpostiimme. Reklamaatioon kuuluu se aika, joka menee Horsewarelta vastauksen saamiseen. Toimitamme reklamaation heti sen saatuamma Horsewaren arvioitavaksi.
Toimitamme toistaiseksi tilaukset vain Suomeen.
Ajantasaiset toimituskulut löydät aina näistä toimitusehdoista sekä kassalta.
Ilmainen toimitus yli 79 € tilauksille: Emme peri toimituskuluja yli 79 euron tilauksista.
Huomioi eri toimituskulut koskien rehusäkkejä (niiden ehdot alempana)
Alle 79 euron tilauksien toimituskulut ovat:
Tarkista noutopiste aina saapumisilmoituksesta.
Cavalor rehusäkkien toimituskulut ovat aina 15 euroa/säkki. Rehut pakataan jokainen säkki yksinään pakettiin ja joka paketille tulee oma seurantakoodi. Ilmoitamme seurantakoodin joka paketille sen jälkeen, kun olemme pakanneet rehut.
Verkkokaupasta tilatut Cavalor rehut tulevat lähimpään Postin noutopisteeseen. Pyrimme toimittamaan rehut joko samana tai seuraavana arikipäivänä.
Cavalor rehuja voi tilata myös LAVATOIMITUKSENA. Tämä tarkoittaa, että voit ottaa lavalle niin paljon säkkejä, kun siihen mahtuu (n. 30-33 säkkiä/ 1 lava). Lavan toimitusmaksu on sama säkki määrästä riippumatta ja samalla lavalla voidaan toimittaa myös muita Cavalor-tuotteita. Lavan rahti maksu tulee aina asiakkaan maksettavaksi, rehuille ei ole ilmaista toimitustapaa määrästä riippumatta. Lavan sen hetkisen rahtimaksun voit tiedustella ja tilata meiltä rehut spostilla info@reunos.fi tai arkisin puhelimella klo 10 - 14.
Mikäli alekoodia ei käytetä tilauksen yhteydessä, emme hyvitä
alennusta jälkeenpäin emmekä vastaa asiakkaalle tästä mahdollisesti
aiheutuneista kuluista. Muista siis kirjoittaa alekoodi kassalla!
Mikäli jätät tuotteet noutamatta niiden saavuttua ja ne palautuvat meille, maksaa palautuksen postimaksu 8 euroa (tai jos olet tilannut rehusäkin, alk. 15 €). Vähennämme sen palautettavan tuotteen hinnasta. Huomioi myös 8/15 euron palautusmaksu mikäli tilaat tuotteet maksunvälittäjän laskulla esim. Collector tai Joustoluotto. Tilatessasi laskulla, laskusta jää näin maksettavaksi 8 tai 15 euroa.
Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Lisäravinteita ja rehusäkkejä ei voi palauttaa mikäli ne on aukaistu.
Matkahuollon asiakaspalautuskoodi: 9528825
Postin asiakaspalautuskoodi on 632320.
SUOSITTELEMME
KÄYTTÄMÄÄN MATKAHUOLTOA!
Käytä
aina asiakaspalautuskoodia. Tämä varmistaa tuotteiden perille tulon
ja on lähettäjälle ilmainen.
Emme vastaa palautetuista lähetyksistä, jotka on lähetetty ilman asiakaspalautuskoodia. Hyväksyessään toimitusehdot verkkokaupassa asiakas sitoutuu palauttamaan kaikki tuotteet meille käyttäen ylläolevia asiakaspalautuskoodeja. Myös asiakaspalautuksiin suosittelemme Matkahuoltoa.
Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa meille etukäteen. Mikäli tuotteiden mukana ei ole tullut palautuslomaketta, laita mukaan lappu, jossa ilmenee tilaajan nimi tai tilausnumero. Kun tuotteiden mukana on lappu, se nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille. Jos haluat vaihtaa,voit ottaa yhteyttä niin voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Jos et halua varata tuotetta odottamaan, vaihdosta ei tarvitse olla yhteydessä.
Mikäli
tarvitset lisätietoja, ole yhteydessä sähköpostitse
info@reunos.fi tai puhelimitse numeroon 0504715827 (arkisin klo 10 -
14). Sähköposti luetaan ja verkkokauppa tilauksia käsitellään
joka arkipäivä.
Hyvitys
tuotteista maksetaan asiakkaalle, kun tilaus palautuu varastollemme.
Maksamme hyvityksen palautetuista tuotteista kahden viikon kuluessa
tavaran saapumisesta meille sillä maksutavalla, jolla asiakas on
maksanut alkuperäisen tilauksen. Mikäli tilaus on maksettu
laskulla, Reunos ei vastaa tilauksen peruuttamisesta mahdollisesti
koituneista viivästys- yms. kuluista. Pidämme itsellämme oikeuden
hyväksyä tai hylätä palautukset, joissa tuote ei ole
myyntikuntoinen. Rehuja ja lisäravinteita ei voi palauttaa. Emme
vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai
tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että
tuotteen alkuperäislaatikot/pakkausmuovit tulee olla uuden veroiset.
Palautuksista veloitamme 4,90 € (Matkahuolto) TAI 5,90 € (Posti). Jos olet tilannut yli 79 eurolla, mutta palautuksen jälkeen tilauksesi arvo on alle 79 euroa, vähennämme 4,90 € tai 5,90 € palautuksista.
Jos olet tilannut Ilmaiset toimitukset -kampanjan aikana ja saanut maksuttoman toimituksen, ja palautat osan tilaamistasi tuotteista tai koko tilauksen, veloitamme palautuskulut 4,90 €.
Jos
olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki
lähetyksistä aiheutuneet toimituskulut.
Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä.
HUOM. TOIMITUSTAVAT! Matkahuolto paketit lähtevät meiltä joka arkipäivä. Postin paketit lähtevät tiistaisin ja torstaisin. Jos olet valinnut toimitustavaksi Postin ja samassa valitsemassasi noutopisteessä on myös Matkahuolto, pidämme oikeuden muuttaa paketin toimitustavaksi Matkahuolto. Tarkista noutopiste aina saapumisilmoituksesta.
Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta (huom. Posti lähtee ti ja to, MH joka päivä) Kun tuotteet on pakattu, verkkokaupasta tulee seurantakoodi sähköpostiisi. Pääset näin seuraamaan lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta ja noutamaan paketin välittömästi sen saavuttua.
Mikäli et ole saanut tilauksen vahvistusta tai seurantakoodia tarkasta sähköpostisi roskapostikansio.
Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, osoite ja puhelinnumero. Nämä kentät on merkitty verkkokaupassa pakolliseksi. Asiakkaan tiedot ovat luottamuksellisia emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille. Asiakas vastaa itse tietojen oikeellisuudesta kuten osoitteesta ja puhelinnumerosta. Nämä tiedot tulostuvat automaattisesti paketin osoitetietoihin ja puhelinnumeroa käytettään mm. saapumisilmoitusten ja lokerokoodin lähettämiseen.
Tuotteen hinnat on esitetty tuotteen yhteydessä. Tuotteen hinta sisältää voimassaolevan ALV:n. Tuotteiden hinta ei sisällä toimituskuluja. Tilausvahvistus ja kuitti sisältää ALV-erittelyn.
Reunos
Oy varaa oikeuden tuotetieto- ja hintamuutoksiin sekä mahdollisten
toimitusvaikeuksien tai tuotteen valmistajasta johtuvien muutosten
sattuessa kaupan purkamiseen. Mikäli kauppa puretaan Reunos Oy:n
toimesta, maksamme tuotteen hinnan takaisin emmekä sitoudu maksamaan
muita kuluja asiakkaalle.
Maksutapoina verkkopankit, mobiilimaksutavat, maksukortit sekä lasku- ja osamaksu.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail
Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, otathan heti yhteyttä. Teemme parhaamme että olet tyytyväinen hankintoihisi ja edustamme vain tuotteita joiden laatuun luotamme. Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan maahantuojalle/valmistajalle tutkittavaksi, joten käsittely saattaa kestää muutaman viikon. Tuoteyksityiskohta- ja värisävymuutokset eivät oikeuta reklamaatioon.
Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Jos varastossamme ei ole ko tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä.
Reunos Oy lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit toimituskulut (4,90 tai 5,90).
Mikäli
olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen
ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista
tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen
vastaanottamisesta.
Mikäli
tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on
toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä
meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai
viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen
vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut matkalla, on tuotteesta
tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai matkahuoltoon.
Mikäli tuotteen toimitus viivästyy meistä johtuvista syistä sitoudumme maksamaan tuotteen hinnan takaisin. Emme sitoudu maksamaan muita kuluja.
Horseware Ireland tarjoaa tuotteilleen kahden vuoden valmistajan takuun. Tämä takaa, että Horseware Irelandin tuotteissa ei ole valmistus- ja materiaalivirheitä kahden vuoden ajan alkuperäisestä ostopäivästä valtuutetulta jälleenmyyjältä. Takuu koskee siis valtuutetulta Horseware myyjältä suoraan ostettua tuotetta. Lue tarkat tuotetakuun ehdot tästä: Horseware tuotetakuu.