Suomi Eesti Svenska

​Tietosuojaseloste Reunos Oy

Tietosuojaseloste

Voimassa 25.5.2018 alkaen. Päivitetty 29.5.2018.

Jotta voimme palvella sinua parhaamme mukaan, edellyttää se, että keräämme ja käsittelemme joitakin sinua koskevia tietoja.

Arvostamme yksityisyyttäsi ja olemme sitoutuneet suojaamaan sitä tämän tietosuojaselosteen, voimassa olevan lainsäädännön sekä yleisen hyvän liiketoimintatavan mukaisesti.

Tämä tietosuojaseloste sisältää EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimusten mukaisesti tietoa siitä, mitä henkilötietoja keräämme, millä periaattein sitä käsittelemme sekä mitä oikeuksia ja vaikuttamismahdollisuuksia sinulla on tietojasi koskien.


1. Yleistä

ReunosOy (y-tunnus 1466769-0) käsittelee sinua koskevaa henkilötietoa tämän tietosuojaselosteen ja sovellettavan lainsäädännön mukaisesti, joten pyydämme sinua lukemaan tämän tietosuojaselosteen huolellisesti.

Käyttämällä palvelujamme tai verkkosivustojamme tai ottamalla meihin yhteyttä hyväksyt, että käsittelemme sinua koskevia henkilötietoja tämän tietosuojaselosteen mukaisesti. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, emme todennäköisesti pysty palvelemaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

2. Mihin tarkoitukseen henkilötietojani kerätään ja käsitellään?

Keräämme, säilytämme ja käsittelemme sinua koskevia henkilötietoja vain ennalta määriteltyihin käyttötarkoituksiin:

  • asiakassuhteen hoito ja asiakasviestintä
  • asiakaspalvelu ja yhteydenottopyyntöihin vastaaminen
  • palveluidemme toteuttaminen ja kehittäminen
  • palveluidemme ja tuotteidemme käytön seuranta ja analysointi
  • asiakas-, mielipide- ja markkinatutkimukset
  • liiketoimintamme kehittäminen
  • markkinoinnin ja mainonnan kohdentaminen
  • suoramarkkinointi

Emme suorita rekisteröityjen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin perustuvaa profilointia tai niihin liittyvää automaattiseen päätöksentekoon johtavaa tietojen käsittelyä.

3. Mitä henkilötietoja minusta kerätään ja mistä lähteistä?

Keräämme sinua koskevia henkilötietoja pääasiassa sinulta itseltäsi yhteydenottojen sekä verkkosivustojemme ja -palveluidemme käytön yhteydessä. Keräämme tietoja myös manuaalisesti, esimerkiksi puhelimitse asiakaspalvelun tai myynnin yhteydessä.

Itse toimittamiesi tietojen lisäksi keräämme verkkosivuistoillamme ja -palveluissamme tietoa myös evästein sivustojemme ja palveluidemme käytön analysointia ja kehittämistä sekä markkinoinnin ja mainonnan kohdentamista varten.

Lisäksi keräämme tietoja julkisista lähteistä, kuten kaupparekisteristä ja yritysrekisteristä sekä muilta yrityspäättäjätietoja toimittavilta tahoilta. Näistä lähteistä keräämämme tiedot sisältävät yritystietoja sekä yritysten päättäjien yhteystietoja, kuten nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

4. Millä perusteilla henkilötietoja käsitellään?

Käsittelemme henkilötietoja usealla lain edellyttämällä perusteella. Käsittelyn oikeusperuste riippuu suhteestamme sinuun. Oheisesta taulukosta näet henkilötietojemme käsittelyn oikeusperusteet ja esimerkkejä käsittelytoimista.

OIKEUSPERUSTEESIMERKKI KÄSITTELYTOIMISTA
Sopimussuhde tai sopimuksen tekemistä edeltävät toimenpiteetKäsittelemme asiakkaidemme tietoja kaikkia kohdassa 2 mainittuja käyttötarkoituksia varten sopimussuhteeseen perustuen.
Lakisääteinen velvoiteSäilytämme ja käsittelemme asiakastietoja esimerkiksi kirjanpitoamme varten kirjanpitolain mukaisesti.
Rekisterinpitäjän tai kolmannen osapuolen oikeutetut edutMikäli meillä ei ole sopimussuhdetta sinuun, käsittelemme tietojasi oikeutettuun etuun perustuen. Tällaisia käsittelytoimia ovat esimerkiksi asiakaspalvelu ja yhteydenottopyyntöihin vastaaminen, verkkosivustojemme kävijäseuranta ja kehittäminen sekä palveluidemme tietoturvan varmistaminen ja mahdollisten väärinkäytöstilanteiden selvittäminen. Yritysten edustajien henkilötietojen käsittely markkinointitarkoituksissa perustuu myös oikeutettuun etuun.
SuostumusTilatessasi yksityishenkilönä oppaan tai uutiskirjeen sivuiltamme, käsittelemme tietojasi suostumukseesi perustuen. Pyydämme suostumuksesi suoramarkkinointiin tietojen keräämisen yhteydessä.

5. Kuka käsittelee tietojani ja luovutetaanko niitä kolmansille?

Tietojasi käsittelee yrityksemme henkilöstöön kuuluvat henkilöt tehtäviään suorittaessaan. Käytämme toiminnassamme kuitenkin kolmansien osapuolten tietojärjestelmiä tietojen tallennukseen ja käsittelyyn. Huolehdimme tällöin muun muassa sopimuksin siitä, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti ja lainmukaisesti.

Luovutamme tietoja palvelun tuottamisen mahdollistamiseksi tietotekniikka-, maksunvälitys-, kuljetus- ja kirjanpito-alalla toimiville yhteistyökumppaneillemme. Kaikista tällaisista palvelun tuottamiseen liittyvistä tietojen välityksestä kolmansille osapuolille mainitaan erikseen palvelun tilauksen yhteydessä.

Saatamme myös luovuttaa tietoja muutoin sopimusvelvoitteiden täyttämiseksi taikka lain tai toimivaltaisen viranomaisen sitä edellyttäessä. Saatamme myös luovuttaa tietojasi, mikäli olisimme osallisena yritys- tai liiketoimintakaupassa.

6. Luovutetaanko tietojani EU:n ulkopuolelle?

Suosimme sellaisia palveluntarjoajia, joiden palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Mikäli käytämme toiminnassamme kuitenkin sellaisia hyvämaineisia ja luotettavia ulkopuolisia palveluntarjoajia, joiden palvelimet sijaitsevat EU:n ulkopuolella, huolehdimme tällöin muun muassa sopimuksin siitä, että tietojesi luottamuksellisuus säilyy ja että tietoja käsitellään myös muutoin lainmukaisesti.

7. Kauanko henkilötietojani säilytetään?

Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan, kun on tarpeellista niiden käyttötarkoitukselle tai kuin sopimus tai laki sitä vaatii.

Pyrimme päivittämään tietoja sekä poistamaan tarpeettomia tietoja säännöllisesti. Poistamme lähtökohtaisesti yli kaksi vuotta käyttämättömänä olleet tiedot, edellyttäen ettei tietojen säilyttämiselle ole muuta, esimerkiksi palveluidemme turvallisuuden varmistamiseen liittyvää, tai lakisääteistä perustetta.

Huomaathan, että esimerkiksi kirjanpitolaki velvoittaa säilyttämään kirjanpitoaineistoa vähintään kuuden (6) vuoden ajan tilikauden päättymisestä lukien.

8. Miten tietojani säilytetään ja suojataan?

Tietojasi säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen tuhominen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka luvaton pääsy tietoihin.

Tietoja säilytetään myös myymälässämme yhteystieto muistiossa sekä kansiossa. Nämä sijaitsevat erillisessä laatikossa, joihin vain henkilökunnalla on pääsy.

Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy henkilötietoihisi on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.

9. Tietojen antamisen pakollisuus ja antamatta jättämisen seuraukset?

Jos et anna henkilötietoja tai salli niiden käsittelyä tämän tietosuojaselosteen mukaisin periaattein, emme todennäköisesti pysty palvelemaan sinua ja täyttämään toimintamme tarkoitusta. Jos et halua että käsittelemme tietojasi tämän tietosuojaselosteen mukaisesti, pyydämme että et toimita meille mitään tietoja.

10. Käytetäänkö verkkosivulla evästeitä ja mitä ne ovat?

Käytämme verkkosivustoillamme evästeitä, jotta voisimme tarjota parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen sivustojemme ja palvelujemme käyttäjille.

Evästeet ovat lyhyitä tekstitiedostoja, jotka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeiden avulla saamme tietoa siitä, miten verkkosivustojamme ja -palveluitamme käytetään. Hyödynnämme tietoa palveluidemme ja verkkosivustojemme kehittämisessä, käytön analysoinnissa sekä markkinoinnin ja mainonnan kohdentamisessa ja optimoinnissa.

Voit sallia tai kieltää evästeiden käytön käyttämäsi selaimen asetuksista. Useimmat selaimet sallivat evästeet automaattisesti. Huomaathan, että evästeiden estäminen saattaa rajoittaa verkkosivustomme ja -palvelumme toimivuutta.


11. Millaisia oikeuksia ja vaikutusmahdollisuuksia minulla on?

REKISTERÖIDYN OIKEUSMITÄ SE TARKOITTAA?
Suostumuksen peruuttaminenMikäli käsittelemme tietojasi suostumuksesi perusteella, voit milloin tahansa peruuttaa suostumuksen ilmoittamalla siitä meille. Voit myös kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointiin koska tahansa jokaisesta markkinointitarkoituksessa lähettämässämme sähköpostiviestistä löytyvää "Peru tilaus" -linkkiä klikkaamalla.
Pääsy tietoihinSinulla on oikeus saada meiltä vahvistus siitä, käsittelemmekö sinua koskevia henkilötietoja sekä saada tietää, mitä sinua koskevia henkilötietoja käsittelemme. Lisäksi sinulla on oikeus saada täydentäviä tietoja henkilötietojesi käsittelyn perusteista.
Oikeus saada virheet korjatuksiSinulla on oikeus pyytää sinua koskevien virheellisten tai vanhentuneiden taikka muuten puutteellisten tietojen korjaamista.
Oikeus tietojen poistamiseenSinulla on oikeus pyytää sinua koskevien tietojen poistamista esimerkiksi jos tietoja ei enää tarvita siihen tarkoitukseen, johon ne on kerätty tai jos perut suostumuksesi, jonka perusteella olemme tietojasi käsitelleet.
Oikeus kieltää suoramarkkinointiVoit kieltää henkilötietojesi käsittelyn suoramarkkinointitarkoituksiin koska tahansa klikkaamalla sähköpostiviestiemme lopusta löytyvää "Poistu postituslistalta"-linkkiä. tai ilmoittamalla asiasta asiakaspalveluumme. Jos asiakkaanamme kiellät tietojesi käytön suoramarkkinointiin, lähetämme sinulle vain asiakassuhteen hoitoon tarpeellisia viestejä.
Oikeus vastustaa käsittelyäMikäli käsittelemme henkilötietojasi yleisen edun taikka oikeutetun etumme perusteella, sinulla on oikeus vastustaa sinua koskevien henkilötietojen käsittelyä siltä osin, kuin käsittelylle ei ole olemassa sellaista huomattavaa syytä, joka syrjäyttäisi sinun oikeutesi taikka käsittely ei ole tarpeen oikeudellisen vaateen hoitamiseksi. Huomaathan, että tässä tilanteessa emme todennäköisesti pysty enää palvelemaan sinua.
Oikeus rajoittaa käsittelyäSinulla on tietyissä tilanteissa oikeus vaatia, että rajoitamme henkilötietojesi käsittelyä. Esimerkiksi jos tiedot ovat mielestäsi väärin, jolloin voimme rajoittaa käsittelyä tietojen paikkaansapitävyyden tarkistamisen ajaksi tai jos käsittely on mielestäsi lainvastaista, etkä halua tietojasi poistettavan.
Oikeus saada tiedot siirretyksiMikäli olemme käsitelleet tietojasi suostumuksesi perusteella tai sopimuksen täyttämiseksi, sinulla on oikeus saada meille sähköisesti toimittamasi tiedot koneellisesti luettavassa, yleisesti käytetyssä muodossa, jotta tiedot voitaisiin siirtää toiselle palveluntarjoajalle, jos se on teknisesti mahdollista.
Oikeus vastustaa automaattista käsittelyä ja profilointiaEmme suorita rekistöröityjen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin perustuvaa profilointia tai automaattiseen päätöksentekoon johtavaa tietojen käsittelyä.

12. Miten voin toteuttaa oikeuteni?

Voit toteuttaa edellä kuvatut oikeutesi ottamalla meihin yhteyttä esimerkiksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@reunos.fi Tarkemmat yhteystiedot löydät tämän dokumentin lopusta. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi, mikäli yhteydenottosi koskee omien henkilötietojesi käsittelyä. 

Mikäli katsot, että henkilötietojesi käsittely ei ole lainmukaista, voit myös tehdä valituksen toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle. Tietosuojavaltuutetyn yhteystiedot löydät tietosuojavaltuutetun sivuilta.

13. Voidaanko tätä tietosuojaselostetta päivittää?

Päivitämme tietosuojaselosteen sisältöä toimintamme kehittyessä ja/tai lainsaadännön muuttuessa, joten pyydämme sinua käymään tällä sivulla aika ajoin. Löydät tietosuojaselosteen viimeisimmän päivityspäivämäärän tämän dokumentin alusta. Merkittävistä muutoksista tietosuojaselosteeseen pyritään ilmoittamaan rekisteröidyille ehtojen päivityksen yhteydessä.

14. Miten voin ottaa yhteyttä tietosuoja-asioissa?

Helpoiten otat meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@reunos.fi Tähän sähköpostiosoitteseen lähetetyt viestit käsitellään luottamuksellisesti tietosuojatiimimme toimesta.

Reunos Oy

Eerikinkatu 9b

20100 TURKU

FINLAND

puh 02 231 6514
info@reunos.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen

Esittelemme näillä sivuilla osan varastossamme olevista tuotteista. Kaikkia tuotteita voit tilata myös puhelimitse liikkeestämme arkisin klo 10-17.30 puh 02 231 6514.
Mikäli tilaat tuotteen puhelimitse, on maksutapana postiennakko tai jälkivaatimus.

Reunos Oy:n verkkokaupassa voivat tehdä ostoksia kaikki vähintään 18-vuotiaat kuluttajat Suomessa. Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Mikäli et löydä haluamaasi tuotetta verkkosivuiltamme, ota yhteyttä liikkeeseen. Voimme myös tilata tuotteita, toimitusaika tarkistetaan tilaamisen yhteydessä.

Hinnat

Tuotteen hinta on tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta euroina. Hinta sisältää arvonlisäveron 24% tai 14 %. Pidätämme oikeuden hinnan sekä toimituskulujen muutoksiin.

Postiennakko ja jälkivaatimus
Ostokset voidaan maksaa myös postiennakolla tai jälkivaatimuksella (Matkahuolto). Mikäli tilaat tuotteet puhelimitse, on maksutapa postiennakko tai jälkivaatimus

Toimitustavat ja –kulut

Emme peri toimituskuluja yli 40 euron tilauksista. Alle 40 euron tilauksien toimituskulut ovat 8 euroa Mikäli palautat tuotteen maksaa palautuksen postimaksu 8 euroa. Vähennämme sen palautettavan tuotteen hinnasta. Toimimme myös näin, jos jätät paketin noutamatta Postista tai Matkahuollosta ja se palautuu meille asiakaspalautuksena.

Ostoskori
Tuotteet, joita voit tilata ostoskorin kautta, ovat yleensä varastossamme heti saatavana. Mikäli tuotteen toimittaminen jostain syystä viivästyy ilmoitamme siitä välittömästi. Tuotteen toimituksen viivästyessä Sinulla on mahdollisuus saada rahat heti takaisin ja perua tilaus. Eli joos tuotetta ei ole heti saatavana, maksamme halutessasi rahat takaisin. Jos haluat yhteydenoton puhelimitse, muista laittaa numerosi tilauksen yhteyteen. Puhelinnumero nopeuttaa tilauksen käsittelyä, jos tilauksessa on ongelmia.

Puhelimitse
Tilatessasi tuotteen puhelimitse tarkastamme tuotteen saatavuuden puhelun aikana.


Satula Outlet verkkokaupassa

Satula Outletissa olevat satulat poistuvat valikoimastamme. Myymme ne ulosheitto hintaan. 

* Näitä satuloita emme tule sovittamaan

* Emme lähetä satuloita sovitettavaksi. Satulat voi tilata verkkokaupastamme. Satuloilla on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen toimituspäivästä eli päivästä jolloin satula on lähtenyt meiltä. Satulan hinta maksetaan takaisin asiakkaan tilille 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun satula on palautunut meille. Vähennämme takaisin maksusta satulan lähetyksestä aiheutuneet kulut 20 euroa/satula. 

* Satulat tulee palauttaa meille ehjänä, samanlaisessa kunnossa kuin ne ovat meiltä lähteneet


Toimitus ja toimitusaika

Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Mikäli tilaat tuotteita myymälän aukioloaikana arkisin klo 10 – 17.30 pyrimme saamaan kaikki ennen klo 15 tulleet tilaukset lähtemään samana päivänä. Kun tuotteet on pakattu, lähetämme seurantakoodin sähköpostiisi. Pääset näin seuraamaan lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta ja noutamaan paketin välittömästi sen saavuttua.

Toimituskulut sisältää posti –ja pakkauskulut.

Postipaketti (Suomi)
Nouto lähimmästä postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän toimitusajalla paketin lähettämisestä. Postitse saat ilmoituksen paketin saapumisesta postitoimipaikkaasi. On huomioitavaaa kuitenkin, että Posti ei aina ilmoita saapuneesta lähetyksestä. Siksi suosittelemme seuraamaan lähetyksen kulkua seurantakoodilla, jonka saat sähköpostiin kun tuotteet on pakattu.

Nouto Postin pakettiautomaatista (Suomi)
Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta.
Mikäli paketti ei mahdu SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan lähimpään postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta paketin noutopaikka.

Matkahuollon paketti (Suomi)
Matkahuolto ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä.

Paketti tulee noutaa postista saapumisviikon ja sitä seuraavan kahden täyden kalenteriviikon aikana.
Matkahuolto varastoi saapuneen paketin kaksi arkipäivää saapumisilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen Matkahuolto perii varastointimaksun. Varastointimaksun maksaa tilaaja, emme vastaa varastointimaksusta.

Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista tai matkahuollosta, palautuu lähetys meille. Tällöin meillä on oikeus periä meille aiheutuneet 8 euron lähetyskulut tilaajalta, vaikka lähetyskulut olisivatkin tilatessa tuotteeen olleet ilmaiset.

*Mikäli haluat lähetyksen johonkin tiettyyn Matkahuoltoon, mainitse se lisätietoja kohdassa ! Muussa tapauksessa paketti ohjautuu automaattisesti osoitteen mukaisesti Matkahuollon määrittelemään toimipaikkaan *!

Nouto Reunoksesta 0,00 euroa

Reunos Oy
Hallimestarinkatu 9
20780 KAARINA
Avoinna arkisin 10 -18, la 10 – 14

Mikäli noudat tuotteet liikkeestä, odota varmistustamme, että tuotteet ovat valmiina ja saatavilla!

Toimitus muihin EU-maihin alk. 20 €
Tällöin tuotteen tulee olla maksettu luottokortilla ennen kuin lähetämme sen.

Tuotteiden palautus- ja vaihto-oikeus

Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta voit ilmoittaa meille etukäteen sähköpostilla, tämä nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille ja voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Emme vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäis laatikot/pakkaus muovit tulee olla uuden veroiset. Mikäli tarvitset lisätietoja, ole yhteydessä sähköpostitse info@reunos.fi tai puhelimitse numeroon 02 231 6514.
Postin asiakaspalautuskoodi on 632320

Vaihdamme ja otamme vastaan palautuksena ainoastaan käyttämättömät, siistissä alkuperäispakkauksessa ja siistillä alkuperäisetiketillä varustetut puhtaat sekä myyntikelpoiset tuotteet.
Reunos Oy on Itellan sopimusasiakas ja näin ollen voit palauttaa tuotteen meille asiakaspalautuksena helposti. Asiakaspalautuksena tehty palautus on teille maksuton lähettäessä, mutta takaisin maksusta veloitamme 8 euron postikulut.
Saatte postista kuitin tositteeksi palautuksesta. Se on hyvä säilyttää, jos tuote häviää matkalla. Ulkomaan toimituksissa asiakas maksaa takaisin lähetyksen itse lähettäessään paketin.

Jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksistä aiheutuneet kulut.

Mikäli tuote palautetaan, maksamme takaisin ainoastaan tuotteen hinnan vähennttynä 8 euroa tuotteen palautuksesta aiheutuneista postikuluista.

Palautusosoite:
632320
Reunos Oy
Hallimestarinkatu 9
20780 KAARINA

Muista liittää palautukseen mukaan yhteystietojesi lisäksi pankkiyhteystietosi, jotta voimme palauttaa tuotteista maksetut rahat takaisin. Emme maksa takaisin tuotteen lähetyksestä aiheutuvia kuluja. Maksamme hyvitykset viimeistään 30 vuorokauden kuluttua palautuksesta.
Maksun palauttamiseen tarvitsemme nimi- ja osoitetietonne sekä tilinumeronne.

Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Jos varastossamme ei ole ko tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä.

Reunos Oy lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit postikulut (8 euroa).
Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.