Nopea toimitus | Maksuton toimitus yli 79 € tilauksiin!

Tietosuojaseloste Reunos Oy

Tietosuojaseloste

Voimassa 25.5.2018 alkaen. Päivitetty 31.10.2023.

Jotta voimme palvella sinua parhaamme mukaan, edellyttää se, että keräämme ja käsittelemme joitakin sinua koskevia tietoja.

Arvostamme yksityisyyttäsi ja olemme sitoutuneet suojaamaan sitä tämän tietosuojaselosteen, voimassa olevan lainsäädännön sekä yleisen hyvän liiketoimintatavan mukaisesti.

Tämä tietosuojaseloste sisältää EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimusten mukaisesti tietoa siitä, mitä henkilötietoja keräämme, millä periaattein sitä käsittelemme sekä mitä oikeuksia ja vaikuttamismahdollisuuksia sinulla on tietojasi koskien.


1. Yleistä

ReunosOy (y-tunnus 1466769-0) käsittelee sinua koskevaa henkilötietoa tämän tietosuojaselosteen ja sovellettavan lainsäädännön mukaisesti, joten pyydämme sinua lukemaan tämän tietosuojaselosteen huolellisesti.

Käyttämällä palvelujamme tai verkkosivustojamme tai ottamalla meihin yhteyttä hyväksyt, että käsittelemme sinua koskevia henkilötietoja tämän tietosuojaselosteen mukaisesti. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, emme todennäköisesti pysty palvelemaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

2. Mihin tarkoitukseen henkilötietojani kerätään ja käsitellään?

Keräämme, säilytämme ja käsittelemme sinua koskevia henkilötietoja vain ennalta määriteltyihin käyttötarkoituksiin:

  • asiakassuhteen hoito ja asiakasviestintä
  • asiakaspalvelu ja yhteydenottopyyntöihin vastaaminen
  • palveluidemme toteuttaminen ja kehittäminen
  • palveluidemme ja tuotteidemme käytön seuranta ja analysointi
  • asiakas-, mielipide- ja markkinatutkimukset
  • liiketoimintamme kehittäminen
  • markkinoinnin ja mainonnan kohdentaminen
  • suoramarkkinointi

Emme suorita rekisteröityjen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin perustuvaa profilointia tai niihin liittyvää automaattiseen päätöksentekoon johtavaa tietojen käsittelyä.

3. Mitä henkilötietoja minusta kerätään ja mistä lähteistä?

Keräämme sinua koskevia henkilötietoja pääasiassa sinulta itseltäsi yhteydenottojen sekä verkkosivustojemme ja -palveluidemme käytön yhteydessä. Keräämme tietoja myös manuaalisesti, esimerkiksi puhelimitse asiakaspalvelun tai myynnin yhteydessä.

Itse toimittamiesi tietojen lisäksi keräämme verkkosivuistoillamme ja -palveluissamme tietoa myös evästein sivustojemme ja palveluidemme käytön analysointia ja kehittämistä sekä markkinoinnin ja mainonnan kohdentamista varten.

Lisäksi keräämme tietoja julkisista lähteistä, kuten kaupparekisteristä ja yritysrekisteristä sekä muilta yrityspäättäjätietoja toimittavilta tahoilta. Näistä lähteistä keräämämme tiedot sisältävät yritystietoja sekä yritysten päättäjien yhteystietoja, kuten nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

4. Millä perusteilla henkilötietoja käsitellään?

Käsittelemme henkilötietoja usealla lain edellyttämällä perusteella. Käsittelyn oikeusperuste riippuu suhteestamme sinuun. Oheisesta taulukosta näet henkilötietojemme käsittelyn oikeusperusteet ja esimerkkejä käsittelytoimista.

OIKEUSPERUSTEESIMERKKI KÄSITTELYTOIMISTA
Sopimussuhde tai sopimuksen tekemistä edeltävät toimenpiteetKäsittelemme asiakkaidemme tietoja kaikkia kohdassa 2 mainittuja käyttötarkoituksia varten sopimussuhteeseen perustuen.
Lakisääteinen velvoiteSäilytämme ja käsittelemme asiakastietoja esimerkiksi kirjanpitoamme varten kirjanpitolain mukaisesti.
Rekisterinpitäjän tai kolmannen osapuolen oikeutetut edutMikäli meillä ei ole sopimussuhdetta sinuun, käsittelemme tietojasi oikeutettuun etuun perustuen. Tällaisia käsittelytoimia ovat esimerkiksi asiakaspalvelu ja yhteydenottopyyntöihin vastaaminen, verkkosivustojemme kävijäseuranta ja kehittäminen sekä palveluidemme tietoturvan varmistaminen ja mahdollisten väärinkäytöstilanteiden selvittäminen. Yritysten edustajien henkilötietojen käsittely markkinointitarkoituksissa perustuu myös oikeutettuun etuun.
SuostumusTilatessasi yksityishenkilönä oppaan tai uutiskirjeen sivuiltamme, käsittelemme tietojasi suostumukseesi perustuen. Pyydämme suostumuksesi suoramarkkinointiin tietojen keräämisen yhteydessä.

5. Kuka käsittelee tietojani ja luovutetaanko niitä kolmansille?

Tietojasi käsittelee yrityksemme henkilöstöön kuuluvat henkilöt tehtäviään suorittaessaan. Käytämme toiminnassamme kuitenkin kolmansien osapuolten tietojärjestelmiä tietojen tallennukseen ja käsittelyyn. Huolehdimme tällöin muun muassa sopimuksin siitä, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti ja lainmukaisesti.

Luovutamme tietoja palvelun tuottamisen mahdollistamiseksi tietotekniikka-, maksunvälitys-, kuljetus- ja kirjanpito-alalla toimiville yhteistyökumppaneillemme. Kaikista tällaisista palvelun tuottamiseen liittyvistä tietojen välityksestä kolmansille osapuolille mainitaan erikseen palvelun tilauksen yhteydessä.

Saatamme myös luovuttaa tietoja muutoin sopimusvelvoitteiden täyttämiseksi taikka lain tai toimivaltaisen viranomaisen sitä edellyttäessä. Saatamme myös luovuttaa tietojasi, mikäli olisimme osallisena yritys- tai liiketoimintakaupassa.

6. Luovutetaanko tietojani EU:n ulkopuolelle?

Suosimme sellaisia palveluntarjoajia, joiden palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Mikäli käytämme toiminnassamme kuitenkin sellaisia hyvämaineisia ja luotettavia ulkopuolisia palveluntarjoajia, joiden palvelimet sijaitsevat EU:n ulkopuolella, huolehdimme tällöin muun muassa sopimuksin siitä, että tietojesi luottamuksellisuus säilyy ja että tietoja käsitellään myös muutoin lainmukaisesti.

7. Kauanko henkilötietojani säilytetään?

Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan, kun on tarpeellista niiden käyttötarkoitukselle tai kuin sopimus tai laki sitä vaatii.

Pyrimme päivittämään tietoja sekä poistamaan tarpeettomia tietoja säännöllisesti. Poistamme lähtökohtaisesti yli kaksi vuotta käyttämättömänä olleet tiedot, edellyttäen ettei tietojen säilyttämiselle ole muuta, esimerkiksi palveluidemme turvallisuuden varmistamiseen liittyvää, tai lakisääteistä perustetta.

Huomaathan, että esimerkiksi kirjanpitolaki velvoittaa säilyttämään kirjanpitoaineistoa vähintään kuuden (6) vuoden ajan tilikauden päättymisestä lukien.

8. Miten tietojani säilytetään ja suojataan?

Tietojasi säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen tuhominen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka luvaton pääsy tietoihin.

Tietoja säilytetään myös myymälässämme yhteystieto muistiossa sekä kansiossa. Nämä sijaitsevat erillisessä laatikossa, joihin vain henkilökunnalla on pääsy.

Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy henkilötietoihisi on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.

9. Tietojen antamisen pakollisuus ja antamatta jättämisen seuraukset?

Jos et anna henkilötietoja tai salli niiden käsittelyä tämän tietosuojaselosteen mukaisin periaattein, emme todennäköisesti pysty palvelemaan sinua ja täyttämään toimintamme tarkoitusta. Jos et halua että käsittelemme tietojasi tämän tietosuojaselosteen mukaisesti, pyydämme että et toimita meille mitään tietoja.

10. Käytetäänkö verkkosivulla evästeitä ja mitä ne ovat?

Käytämme verkkosivustoillamme evästeitä, jotta voisimme tarjota parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen sivustojemme ja palvelujemme käyttäjille.

Evästeet ovat lyhyitä tekstitiedostoja, jotka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeiden avulla saamme tietoa siitä, miten verkkosivustojamme ja -palveluitamme käytetään. Hyödynnämme tietoa palveluidemme ja verkkosivustojemme kehittämisessä, käytön analysoinnissa sekä markkinoinnin ja mainonnan kohdentamisessa ja optimoinnissa.

Voit sallia tai kieltää evästeiden käytön käyttämäsi selaimen asetuksista. Useimmat selaimet sallivat evästeet automaattisesti. Huomaathan, että evästeiden estäminen saattaa rajoittaa verkkosivustomme ja -palvelumme toimivuutta.


11. Millaisia oikeuksia ja vaikutusmahdollisuuksia minulla on?

REKISTERÖIDYN OIKEUSMITÄ SE TARKOITTAA?
Suostumuksen peruuttaminenMikäli käsittelemme tietojasi suostumuksesi perusteella, voit milloin tahansa peruuttaa suostumuksen ilmoittamalla siitä meille. Voit myös kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointiin koska tahansa jokaisesta markkinointitarkoituksessa lähettämässämme sähköpostiviestistä löytyvää "Peru tilaus" -linkkiä klikkaamalla.
Pääsy tietoihinSinulla on oikeus saada meiltä vahvistus siitä, käsittelemmekö sinua koskevia henkilötietoja sekä saada tietää, mitä sinua koskevia henkilötietoja käsittelemme. Lisäksi sinulla on oikeus saada täydentäviä tietoja henkilötietojesi käsittelyn perusteista.
Oikeus saada virheet korjatuksiSinulla on oikeus pyytää sinua koskevien virheellisten tai vanhentuneiden taikka muuten puutteellisten tietojen korjaamista.
Oikeus tietojen poistamiseenSinulla on oikeus pyytää sinua koskevien tietojen poistamista esimerkiksi jos tietoja ei enää tarvita siihen tarkoitukseen, johon ne on kerätty tai jos perut suostumuksesi, jonka perusteella olemme tietojasi käsitelleet.
Oikeus kieltää suoramarkkinointiVoit kieltää henkilötietojesi käsittelyn suoramarkkinointitarkoituksiin koska tahansa klikkaamalla sähköpostiviestiemme lopusta löytyvää "Poistu postituslistalta"-linkkiä. tai ilmoittamalla asiasta asiakaspalveluumme. Jos asiakkaanamme kiellät tietojesi käytön suoramarkkinointiin, lähetämme sinulle vain asiakassuhteen hoitoon tarpeellisia viestejä.
Oikeus vastustaa käsittelyäMikäli käsittelemme henkilötietojasi yleisen edun taikka oikeutetun etumme perusteella, sinulla on oikeus vastustaa sinua koskevien henkilötietojen käsittelyä siltä osin, kuin käsittelylle ei ole olemassa sellaista huomattavaa syytä, joka syrjäyttäisi sinun oikeutesi taikka käsittely ei ole tarpeen oikeudellisen vaateen hoitamiseksi. Huomaathan, että tässä tilanteessa emme todennäköisesti pysty enää palvelemaan sinua.
Oikeus rajoittaa käsittelyäSinulla on tietyissä tilanteissa oikeus vaatia, että rajoitamme henkilötietojesi käsittelyä. Esimerkiksi jos tiedot ovat mielestäsi väärin, jolloin voimme rajoittaa käsittelyä tietojen paikkaansapitävyyden tarkistamisen ajaksi tai jos käsittely on mielestäsi lainvastaista, etkä halua tietojasi poistettavan.
Oikeus saada tiedot siirretyksiMikäli olemme käsitelleet tietojasi suostumuksesi perusteella tai sopimuksen täyttämiseksi, sinulla on oikeus saada meille sähköisesti toimittamasi tiedot koneellisesti luettavassa, yleisesti käytetyssä muodossa, jotta tiedot voitaisiin siirtää toiselle palveluntarjoajalle, jos se on teknisesti mahdollista.
Oikeus vastustaa automaattista käsittelyä ja profilointiaEmme suorita rekistöröityjen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin perustuvaa profilointia tai automaattiseen päätöksentekoon johtavaa tietojen käsittelyä.

12. Miten voin toteuttaa oikeuteni?

Voit toteuttaa edellä kuvatut oikeutesi ottamalla meihin yhteyttä esimerkiksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@reunos.fi Tarkemmat yhteystiedot löydät tämän dokumentin lopusta. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi, mikäli yhteydenottosi koskee omien henkilötietojesi käsittelyä. 

Mikäli katsot, että henkilötietojesi käsittely ei ole lainmukaista, voit myös tehdä valituksen toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle. Tietosuojavaltuutetyn yhteystiedot löydät tietosuojavaltuutetun sivuilta.

13. Voidaanko tätä tietosuojaselostetta päivittää?

Päivitämme tietosuojaselosteen sisältöä toimintamme kehittyessä ja/tai lainsaadännön muuttuessa, joten pyydämme sinua käymään tällä sivulla aika ajoin. Löydät tietosuojaselosteen viimeisimmän päivityspäivämäärän tämän dokumentin alusta. Merkittävistä muutoksista tietosuojaselosteeseen pyritään ilmoittamaan rekisteröidyille ehtojen päivityksen yhteydessä.

14. Miten voin ottaa yhteyttä tietosuoja-asioissa?

Helpoiten otat meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@reunos.fi Tähän sähköpostiosoitteseen lähetetyt viestit käsitellään luottamuksellisesti tietosuojatiimimme toimesta.

Reunos Oy

puh 050 471 5827
info@reunos.fi

Suosituimmat haut

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata

Toimitusehdot


Toimitusehdot

Toimitustavat, toimitusaika ja toimituskulut:

Toimitamme toistaiseksi tilaukset vain Suomeen.

Ajantasaiset toimituskulut löydät aina näistä toimitusehdoista sekä kassalta.

Ilmainen toimitus yli 79 € tilauksille: Emme peri toimituskuluja yli 79 euron tilauksista.

Huomioi eri toimituskulut koskien rehusäkkejä (niiden ehdot alempana)

Alle 79 euron tilauksien toimituskulut ovat:

  • MATKAHUOLTO 4,90 € 
  • POSTI 5,90 €
Toimituskulut sisältävät posti –ja pakkauskulut. Jos tuotteet eivät mahdu yhteen pakettiin, pakkaamme ne useampaan. Ilmoitamme, kun tuotteet on pakattu, jos tulossa on useampi paketti.

Tarkista noutopiste aina saapumisilmoituksesta.

    Cavalor rehusäkkien toimituskulut ja toimitustavat:

    Cavalor rehusäkkien toimituskulut ovat aina 15 euroa/säkki. Rehut pakataan jokainen säkki yksinään pakettiin ja joka paketille tulee oma seurantakoodi. Ilmoitamme seurantakoodin joka paketille sen jälkeen, kun olemme pakanneet rehut.

    Verkkokaupasta tilatut Cavalor rehut tulevat lähimpään Postin noutopisteeseen. Pyrimme toimittamaan rehut joko samana tai seuraavana arikipäivänä.

    Cavalor rehuja voi tilata myös LAVATOIMITUKSENA. Tämä tarkoittaa, että voit ottaa lavalle niin paljon säkkejä, kun siihen mahtuu (n. 30-33 säkkiä/ 1 lava). Lavan toimitusmaksu on sama säkki määrästä riippumatta ja samalla lavalla voidaan toimittaa myös muita Cavalor-tuotteita. Lavan rahti maksu tulee aina asiakkaan maksettavaksi, rehuille ei ole ilmaista toimitustapaa määrästä riippumatta. Lavan sen hetkisen rahtimaksun voit tiedustella ja tilata meiltä rehut spostilla info@reunos.fi tai arkisin puhelimella klo 10 - 14.

    Alennuskupongit

    Mikäli alekoodia ei käytetä tilauksen yhteydessä, emme hyvitä alennusta jälkeenpäin emmekä vastaa asiakkaalle tästä mahdollisesti aiheutuneista kuluista. Muista siis kirjoittaa alekoodi kassalla!

    Paketin noutamatta jättäminen

    Mikäli jätät tuotteet noutamatta niiden saavuttua ja ne palautuvat meille, maksaa palautuksen postimaksu 8 euroa (tai jos olet tilannut rehusäkin, alk. 15 €). Vähennämme sen palautettavan tuotteen hinnasta. Huomioi myös 8/15 euron palautusmaksu mikäli tilaat tuotteet maksunvälittäjän laskulla esim. Collector tai Joustoluotto. Tilatessasi laskulla, laskusta jää näin maksettavaksi 8 tai 15 euroa.

    Tuotteiden palautus- ja vaihto-oikeus

    Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Lisäravinteita ja rehusäkkejä ei voi palauttaa mikäli ne on aukaistu.

    Palautuskoodit

    Matkahuollon asiakaspalautuskoodi: 9528825

    Postin asiakaspalautuskoodi on 632320.

    SUOSITTELEMME KÄYTTÄMÄÄN MATKAHUOLTOA!

    Käytä aina asiakaspalautuskoodia. Tämä varmistaa tuotteiden perille tulon ja on lähettäjälle ilmainen.

    Emme vastaa palautetuista lähetyksistä, jotka on lähetetty ilman asiakaspalautuskoodia. Hyväksyessään toimitusehdot verkkokaupassa asiakas sitoutuu palauttamaan kaikki tuotteet meille käyttäen ylläolevia asiakaspalautuskoodeja. Myös asiakaspalautuksiin suosittelemme Matkahuoltoa.

    Vaihto- ja palautusohjeet

    Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa meille etukäteen. Mikäli tuotteiden mukana ei ole tullut palautuslomaketta, laita mukaan lappu, jossa ilmenee tilaajan nimi tai tilausnumero. Kun tuotteiden mukana on lappu, se nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille. Jos haluat vaihtaa,voit ottaa yhteyttä niin voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Jos et halua varata tuotetta odottamaan, vaihdosta ei tarvitse olla yhteydessä.

    Mikäli tarvitset lisätietoja, ole yhteydessä sähköpostitse info@reunos.fi tai puhelimitse numeroon 0504715827 (arkisin klo 10 - 14). Sähköposti luetaan ja verkkokauppa tilauksia käsitellään joka arkipäivä.

    Hyvitys tuotteista maksetaan asiakkaalle, kun tilaus palautuu varastollemme. Maksamme hyvityksen palautetuista tuotteista kahden viikon kuluessa tavaran saapumisesta meille sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksanut alkuperäisen tilauksen. Mikäli tilaus on maksettu laskulla, Reunos ei vastaa tilauksen peruuttamisesta mahdollisesti koituneista viivästys- yms. kuluista. Pidämme itsellämme oikeuden hyväksyä tai hylätä palautukset, joissa tuote ei ole myyntikuntoinen. Rehuja ja lisäravinteita ei voi palauttaa. Emme vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäislaatikot/pakkausmuovit tulee olla uuden veroiset.

    Asiakaspalautuksen hinta

    Palautuksista veloitamme 4,90 € (Matkahuolto) TAI 5,90 € (Posti). Jos olet tilannut yli 79 eurolla, mutta palautuksen jälkeen tilauksesi arvo on alle 79 euroa, vähennämme 4,90 € tai 5,90 € palautuksista.

    Jos olet tilannut Ilmaiset toimitukset -kampanjan aikana ja saanut maksuttoman toimituksen, ja palautat osan tilaamistasi tuotteista tai koko tilauksen, veloitamme palautuskulut 4,90 €.

    Jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksistä aiheutuneet toimituskulut.

    Toimitusaika

    Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä.

    HUOM. TOIMITUSTAVAT! Matkahuolto paketit lähtevät meiltä joka arkipäivä. Postin paketit lähtevät tiistaisin ja torstaisin. Jos olet valinnut toimitustavaksi Postin ja samassa valitsemassasi noutopisteessä on myös Matkahuolto, pidämme oikeuden muuttaa paketin toimitustavaksi Matkahuolto. Tarkista noutopiste aina saapumisilmoituksesta.

    Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta (huom. Posti lähtee ti ja to, MH joka päivä) Kun tuotteet on pakattu, verkkokaupasta tulee seurantakoodi sähköpostiisi. Pääset näin seuraamaan lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta ja noutamaan paketin välittömästi sen saavuttua. 

    Mikäli et ole saanut tilauksen vahvistusta tai seurantakoodia tarkasta sähköpostisi roskapostikansio.

    Tilaaminen

    Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, osoite ja puhelinnumero. Nämä kentät on merkitty verkkokaupassa pakolliseksi. Asiakkaan tiedot ovat luottamuksellisia emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille. Asiakas vastaa itse tietojen oikeellisuudesta kuten osoitteesta ja puhelinnumerosta. Nämä tiedot tulostuvat automaattisesti paketin osoitetietoihin ja puhelinnumeroa käytettään mm. saapumisilmoitusten ja lokerokoodin lähettämiseen.

    Hinnat

    Tuotteen hinnat on esitetty tuotteen yhteydessä. Tuotteen hinta sisältää voimassaolevan ALV:n. Tuotteiden hinta ei sisällä toimituskuluja. Tilausvahvistus ja kuitti sisältää ALV-erittelyn.

    Reunos Oy varaa oikeuden tuotetieto- ja hintamuutoksiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien tai tuotteen valmistajasta johtuvien muutosten sattuessa kaupan purkamiseen. Mikäli kauppa puretaan Reunos Oy:n toimesta, maksamme tuotteen hinnan takaisin emmekä sitoudu maksamaan muita kuluja asiakkaalle.

    Maksutavat

    Maksutapoina verkkopankit, mobiilimaksutavat, maksukortit sekä lasku- ja osamaksu.

    Maksupalvelutarjoaja

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

    Innova 2

    Lutakonaukio 7

    40100 Jyväskylä

    www.paytrail.com

    Reklamaatiot

    Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, otathan heti yhteyttä. Teemme parhaamme että olet tyytyväinen hankintoihisi ja edustamme vain tuotteita joiden laatuun luotamme. Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan maahantuojalle/valmistajalle tutkittavaksi, joten käsittely saattaa kestää muutaman viikon. Tuoteyksityiskohta- ja värisävymuutokset eivät oikeuta reklamaatioon.

    Tietoa tuotteen vaihdosta

    Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Jos varastossamme ei ole ko tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä.

    Reunos Oy lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit toimituskulut (4,90 tai 5,90).

    Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.

    Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut matkalla, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai matkahuoltoon.

    Viivästynyt toimitus

    Mikäli tuotteen toimitus viivästyy meistä johtuvista syistä sitoudumme maksamaan tuotteen hinnan takaisin. Emme sitoudu maksamaan muita kuluja.

    Horseware tuotetakuu

    Horseware Ireland tarjoaa tuotteilleen kahden vuoden valmistajan takuun. Tämä takaa, että Horseware Irelandin tuotteissa ei ole valmistus- ja materiaalivirheitä kahden vuoden ajan alkuperäisestä ostopäivästä valtuutetulta jälleenmyyjältä. Takuu koskee siis valtuutetulta Horseware myyjältä suoraan ostettua tuotetta. Lue tarkat tuotetakuun ehdot tästä: Horseware tuotetakuu.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit